ALGEMENE VOORWAARDEN

Door uw bestelling te plaatsen, gaat u automatisch akkoord met deze algemene voorwaarden wanneer u wordt bestempeld als een klant die een bindende overeenkomst aangaat.

 

1 bestellingen

1.1 Bij bestelling van artikelen via de webshop doet de klant een aanbod om een ​​koopovereenkomst te sluiten.
1.2 Hoewel we ons uiterste best doen om onze webshop zo nauwkeurig mogelijk bij te werken, is het magazijn van New Amsterdam Surf Association aan verandering onderhevig. Daarom behouden wij ons het recht voor om, ingeval het voorraadniveau niet klopt of in geval van onvoorziene omstandigheden, de gevraagde product (en) niet te leveren.
1.3 New Amsterdam Surf Association behoudt zich het recht voor om de prijs van onze producten te allen tijde naar eigen inzicht aan te passen of te wijzigen. Hetzelfde geldt voor ons recht om bij het bestellen de juiste prijs te vermelden voor een artikel dat ten onrechte op de webshop werd vermeld.
1.4 In het geval dat we niet kunnen leveren, wordt er contact opgenomen met de klant en krijgt deze de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, dit in overeenstemming met de voorwaarden in de orderbevestiging. Bij vooruitbetaling wordt uw geld binnen 30 dagen teruggestort. Wanneer het product beschikbaar is voor latere levering, wordt er een nieuwe leverdatum aangeboden. Als dit echter niet wenselijk is, heeft u ook de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

 

2 Betaling

2.1 We bieden een breed scala aan betalingswijzen aan via:
PayPal
Visa
MasterCard
iDeal
Maestro
2.2 Zodra uw bestelling is ingediend bij onze webshop, ontvangt u een e-mail met de details en eventuele optionele betalingsmogelijkheden.
2.3 Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via: info@wnkl.nl. We zullen u binnen 24 uur antwoorden.

 

3 Verzenden & retourneren

3.1 We gebruiken PostNL en DPD (voor bestellingen binnen de Europese Unie) of PostNL en UPS (voor bestellingen buiten de EU) als onze verzendpartner. Onze tarieven vindt u op onze verzendpagina . Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een trackingcode om uw bestelproces te volgen.
3.2 Klanten van buiten de Europese Unie (EU) zijn exclusief BTW (Nederlandse omzetbelasting BTW). Klanten vinden de niet-EU-prijs weergegeven onder de normale prijs op de productdetailpagina. Nadat u bij het afrekenen heeft bevestigd dat uw factuuradres buiten de EU ligt, wordt de VA uitgesloten van uw bestelling.
3.3 We betalen geen internationale douanerechten en omzetbelasting terug op uw bestelling voor zendingen buiten de Europese Unie (EU). Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, beschadigde of verkeerd geleverde pakketten door de vervoerders, aangezien wij enkel fungeren als tussenpersoon tussen onze klanten en de vervoerder. We bieden veel verschillende verzendservices. Kies uw provider zorgvuldig.

4 Afleverstatus

4.1 Zodra uw pakket (ten) in het sorteercentrum van onze verzendpartner staat, ontvangt u een trackingcode om uw bestelproces te volgen.

 

5 Productkwaliteit en defecte producten

5.1 Bij WNKL maken we alle foto's die op de webshop en galerijen getoond worden met grote zorg. We doen onze uiterste best om u het product in zijn ware vorm, pasvorm en kleur te laten zien in een sfeer die past bij ons merk. Komt het product dat je hebt ontvangen niet overeen met de afbeeldingen of beschrijving op onze webshop, stuur het product dan gerust * terug of neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice. info@wnkl.nl
* Lees hier ons retourbeleid
5.2 Na ontvangst van het product zullen wij kijken of wij de claim goedkeuren, in dat geval wordt u hiervan op de hoogte gesteld. We sturen je dan een nieuw product met een vergoeding voor de retourzendkosten, of we betalen je zowel het product als de retourverzendkosten terug.
5.3 Wanneer u besluit het product te retourneren en het is niet mogelijk uw product te vervangen of te repareren, ontvangt u van ons een kortingscode voor het bedrag dat u voor het defecte product heeft betaald.

 

6 WNKL retour- en restitutiebeleid

6.1 Alle verkopen zijn definitief bij verkoopartikelen, we doen geen prijsafstemming of prijsaanpassingen. Na ontvangst van uw goederen heeft u het recht om de verpakking te openen en te controleren of alles aanwezig is, maar het product moet in ongebruikte staat worden geretourneerd. De artikel (en) dienen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te worden geretourneerd. Het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking, prijsetiketten etc. zonder dat ermee is geknoeid.
Houd er rekening mee dat u er verantwoordelijk voor bent totdat het product ons bereikt. Stuur het pakket ook terug met een verzendnummer, zodat we het kunnen traceren. Het product moet compleet zijn met de originele verkoopfactuur en retourformulier. WNKL is niet verantwoordelijk voor retour verzendkosten.
6.2 Vereisten voor het retourbeleid
Wanneer de geretourneerde goederen niet aan onze eisen voldoen, behouden we ons het recht voor om het retourneren of ruilen te weigeren. Alle originele verpakkingen moeten vergezeld gaan van het artikel, inclusief accessoires, prijskaartjes, hanglabels, authenticiteitskaarten, schoenendozen en stofzakken, en het artikel zelf moet in de originele staat worden geretourneerd. We accepteren geen schoenen die worden geretourneerd zonder doos, gemarkeerde zolen of een beschadigde doos. We sturen deze terug naar de klant zonder restitutie toe te kennen.
6.3 Ben ik verantwoordelijk voor de retour-verzendkosten?
Ja, er worden kosten voor retourzending in rekening gebracht. We raden ten zeerste aan om een ​​tracking- en of leveringsbevestiging te kopen. Dit komt doordat u verantwoordelijk bent voor het pakket wanneer het zoekraakt of anderszins niet wordt ontvangen.
6.4 Is het mogelijk om mijn artikelen in de winkel te retourneren of te ruilen?
Ja, het is mogelijk om uw online gekochte product in onze winkel te retourneren of te ruilen. Het wordt daar op dezelfde manier behandeld als we zouden doen met een product dat via verzending is geretourneerd.

 

7 Hoe u een Exchange / Exchange-beleid maakt

Mocht je je product willen ruilen neem dan contact met ons op info@wnkl.nl.
Doe dit zo snel mogelijk om er zeker van te zijn dat de gewenste andere kleur of maat van uw product voor u gereserveerd is. Het maximale aantal dagen om uw product te ruilen is 14 dagen na ontvangst. Alle artikelen met de volledige prijs komen in aanmerking voor een eenmalige omruiling. Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden als voor retouren. Houd er rekening mee dat er extra verzendkosten van toepassing kunnen zijn op een ruil.

8 Gebruik van inhoud / pers

8.1 Alle content op de website en webshop van WNKL inclusief logo's, foto's en video's is eigendom van WNKL of partijen waarmee we samenwerken.
8.2 Als u een deel van onze inhoud op onze website wilt gebruiken, zoals afbeeldingen van de website, de blog of iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
info@wnkl.nl.

 

9 Feedback en vragen

We ontvangen / beantwoorden graag feedback / vragen over WNKL, info@wnkl.nl